Becherovka se zapojí do iniciatvivy „Makro Water Initiative“

 

Společnost Makro již několikátým rokem pořádá iniciativu nazvanou „Makro Water Initiative“

Mytí rukou vodou a mýdlem je ta nejjednodušší a nejúčinnější možnost jak se chránit před nemocemi a viry. Alarmující je, že více než 40% světové populace si nemůže tento „luxus“ dopřát, jelikož nemá k dispozici mýdlo, ale ani vodu. Indie je v tomto směru druhým nejvíce zasaženým kontinentem.

Makro podporuje projekt v Biharu – severovýchodní Indii, který se zaměřuje na bezmála  500 000 lidí, a pomáhá jim zpřístupnit přísun vody a hygienických prostředků. Spolu se svými partnery pomáhá s dodávkami pitné vody, stavbou stanic pro mytí rukou a také oddělených toalet za účelem zlepšení hygieny.

Letos se i my Jan Becher – Pernod Ricard zapojíme do této aktivity s brandy Absolut, Becherovka, Chivas a Olmeca a věříme, že i my touto cestou přispějeme k lepšímu životu lidí v Indii.

Naší hlavní iniciativou v termínu 17. – 30.3. 2021 bude Becherovková kampaň „Skvěle namíchaný život“, kdy koupi lahví Becherovka Original, Lemond i Nefiltr podpoříme navíc přidanou hodnotou – nově vyvinutou deskovou hrou Becherovka Flaška, kdy jak na našich Makro čelech, tak na speciální paletě bude Becherovka označena logem – Makro- šetříme vodou.

Koupí takto označeného produktu pomáháte dostat pitnou vodu k lidem, kteří ji opravdu potřebují.

 

 

 

 

 

Obsah publikovaný na této stránce je určen pouze osobám starším 18 let.

V naší společnosti dbáme na zodpovědný přístup ke konzumaci alkoholu - více na www.pijsrozumem.cz, a proto uživateli našich stránek mohou být pouze osoby starší 18 let.

Prosíme uveďte Vaš VĚK, děkujeme.